مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 14:012016-05-30حوادث

فرمانده انتظامی لرستان: هدف نیروی انتظامی برقراری آرامش و احساس امنیت در جامعه است


هدف ما ایجاد و برقراری آرامش و احساس امنیت در جامعه است، به همین منظور در هر جای استان حضور پررنگ‎تر ماموران انتظامی را احساس کنیم، - در سریع ترین زمان ممکن مشکل را حل می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از خرم آباد، سردار محمد قنبری ظهر امروز در جلسه ارتباط مردمی خود که با حضور برخی از خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: ما تمام توان خود را برای مبارزه با جرم در جامعه به ویژه استان لرستان به کار برده و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

وی عنوان کرد: تمام هدف ما ایجاد و برقراری آرامش و احساس امنیت در بین مردم است، به همین منظور در هر جای استان حضور پررنگ‎تر ماموران انتظامی را احساس کنیم، در سریع ترین زمان ممکن مشکل را حل می کنیم.

در ادامه این دیدار ماریا حیدری یکی از مراجعه کنندگان به 197 ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال و به موقع پلیس در مکان های عمومی و به ویژه محله زندگی این فرد گفت: بر خود وظیفه دانستم که از زحمات نیروی انتظامی لرستان به صورت حضوری تقدیر کنم، زیرا ما در محله ای زندگی می کنیم که در گذشته بسیاری از ارازل و اوباش حضور پیدا می کردند و همین امر باعث شده بود، بنده به عنوان یک زن احساس ناامنی کنیم.

این شهروند خرم آبادی ادامه داد: خوشبختانه با تدابیر فرمانده انتظامی استان لرستان و شهرستان خرم آباد امروز همین محله به یکی از امن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی لرستان: هدف نیروی انتظامی برقراری آرامش و احساس امنیت در جامعه است

فرمانده انتظامی لرستان: هدف نیروی انتظامی برقراری آرامش و احساس امنیت در جامعه است