مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 00:252016-05-30فرهنگي

هیچ سیاه نمایی ای در «فروشنده» وجود ندارد


پیشنهادهای زیادی برای فیلم سازی در خارج دارم اما هرگز از ایران نمی روم؛ دوست دارم در کشورم فیلم بسازم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، اصغر فرهادی نویسنده و کارگردان فیلم فروشنده در ابتدای نشست خبری که در سالن خانه همایش برگزار شد گفت: اینکه حالا به موضوع فیلم ورود کنم صحیح نیست چرا که این فیلم هنوز در ایران اکران نشده و بنابراین قصه را تعریف نمی کنم اما فقط از تمامی عوامل فیلم تشکر و قدردانی می کنم.

فرهادی درباره دیررسیدن فیلم فروشنده به داوری جشنواره کن گفت: زمان معینی برای بازبینی فیلم ها وجود دارد و فیلم در آن موقع آماده نشده بود و ما برای حضور در جشنواره کن به نوعی منصرف شدیم و در فکر اکران عمومی فیلم بودیم تا اینکه مدیریت جشنواره اعلام کرد؛ برخی فیلم های دیگر هم به جشنواره راه پیدا می کنند که این اتفاق برای فیلم ما هم افتاد و البته قبلا هم این اتفاق افتاده بود.

فرهادی در ادامه گفت: برای من جای افتخار و دستاورد بسیار بزرگی است که فیلم هایم در کشورم دیده شوند و مخاطبی داشته باشند؛ سعی کردم بعد از رقص درغبار فیلم هایی را بسازم که نه فقط مخاطب خاص که مخاطب عام را جذب کند.

کارگردان فیلم فروشنده درباره نبود هرگونه سیاه نمایی در این فیلم گفت: به برخی از افراد که سینمایی نیستند و دغدغه آنها سینما نیست کاری ندارم اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ سیاه نمایی ای در «فروشنده» وجود ندارد

هیچ سیاه نمایی ای در «فروشنده» وجود ندارد