مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 02:502016-05-30ورزشي

داستان عجیب دختران تیم ملی دوومیدانی ایران در باکو + فیلم


حضور دو بانوی تیم ملی دوومیدانی ایران در رقابت های آذربایجان با حاشیه همراه شد و آنها در حالی قهرمان شدند که اصلا هیچ رقیبی نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که دوومیدانی ایران این روزها درگیر بحث انتخاب دوباره دبیر و نایب رییس فدراسیون است چند تن از دوومیدانی کاران ایران با هزینه شخصی به رقابت های باکوی آذربایجان رفتند.

مریم طوسی و النازکمپانی دو ملی پوش به همراه مریم محبی دونده 400 متر دخترانی بودند که با هزینه شخصی خود به رقابت های آذربایجان رفتند.

رییس فدراسیون دوومیدانی پیش از این اعلام کرده بود که فدراسیون برنامه ای برای اعزام دوومیدانی کاران خود به این رقابت ها ندارد و به همین دلیل این دوندگان تصمیم گرفتند با هزینه شخصی راهی باکو شوند.

به دلیل اینکه این اعزام زیر نظر فدراسیون نبوده و دوومیدانی کاران با هزینه شخصی رفته اند، مجوز شورای برون مرزی نیز برای آن ها صادر نشده است و این دوومیدانی کاران بدون مجوز شورای برون مرزی در این رقابت ها حاضر شدند.

مریم طوسی دونده تیم ملی بانوان که رکورددار ایران نیز هست قبل از اعزام به آذربایجان اعلام کرد که می خواهد برای کسب سهمیه المپیک در این مسابقه ها شرکت کند اما او در این مسابقه ها تنها رقیب خودش بود! طوسی در نظر داشته با حریف قدرتمند بحرینی خودش در این رقابت ها مسابقه بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان عجیب دختران تیم ملی دوومیدانی ایران در باکو + فیلم

داستان عجیب دختران تیم ملی دوومیدانی ایران در باکو + فیلم