مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 09:502016-05-31اقتصادي

آغاز 100 میلیون دلاری «آیس در آینه»


«آلیس در آینه» دنباله فیلم پرفروش «آلیس در سرزمین عجایب» در اولین هفته نمایش خود موفق به ثبت فروش جهانی 100 میلیون دلاری شد.

- آلیس در آینه دنباله فیلم پرفروش آلیس در سرزمین عجایب در اولین هفته نمایش خود موفق به ثبت فروش جهانی 100 میلیون دلاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلم جدید آلیس در آینه در 43 بازار بین المللی که اکران خود را آغاز کرد موفق به ثبت فروش 65 میلیون دلاری شد و 35 میلیون دلار نیز در آمریکا فروخت تا فروش جهانی کمپانی دیزنی در کوتاه ترین زمان ممکن تا به امروز از مرز چهار میلیارد دلار عبور کند.

این چهارمین سال پیاپی است که دیزنی به فروش بالغ بر چهار میلیارد دلار در گیشه جهانی دست می یابد.

سینمای چین با فروش 27.

1 میلیون دلاری تقریبا نیمی از فروش خارجی فیلم آلیس در آینه را در هفته اول اکران به نام خود ثبت کرد و کشورهای مکزیک، روسیه و برزیل نیز هر کدام به ترتیب 5، 4/6 و 4/1 میلیون دلار برای ای فیلم به ارمغان آوردند.

آلیس در آینه که دنباله فیلم آلیس در سرزمین عجایب محصول پرفروش سال 2010 سینمای جهان است، علی رغم آغاز خوب در گیشه بین الملل، در گیشه سینماهای آمریکا شروع چندان موفقی نداشت و فروش 35 میلیون دلاری در هفته اول اکران این فیلم در سینماهای آمریکا در حالی رقم خورده است که پیش بینی می شد این فیلم که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز 100 میلیون دلاری «آیس در آینه»

آغاز 100 میلیون دلاری «آیس در آینه»