مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 08:162016-06-01حوادث

فرمانده نیروی انتظامی استان قم خبر داد اجرای طرح ذوالفقار 7 در 100 نقطه شهر قم


فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: از امروز طرح انتظامی، ترافیکی و عملیاتی ذوالفقار 7 با استفاده از 500 نیروی انتظامی به مدت سه روز در 100 نقطه از شهر قم اجرا می شود.

- سردار کاظم مجتبایی در حاشیه آغاز طرح انتظامی، ترافیکی و عملیاتی ذوالفقار 7 در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه نیروی انتظامی استان قم هر فصل عملیاتی را در سطح شهر قم اجرا می کند، اظهار کرد: از امروز طرح انتظامی، ترافیکی و عملیاتی ذوالفقار 7 با استفاده از 500 نیروی انتظامی به مدت سه روز در 100 نقطه از شهر قم اجرا می شود.

وی تثبیت و ارتقای امنیت اجتماعی را از محوریت های طرح ذوالفقار 7 برشمرد و افزود: در این طرح به صورت ایجابی و ارشادی در مورد مزاحمت های خیابانی تذکرهای لازم داده می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه نیروهای پلیس در راستای ایجاد انضباط ترافیکی بر عملکرد رانندگان نظارت می کنند، عنوان کرد: در طرح انتظامی، ترافیکی و عملیاتی ذوالفقار 7 پاک سازی مناطق شهری که فعالیت معتادان و فروشندگان مواد مخدر در آنها بیشتر انجام می شود، در دستور کار قرار گرفته است.

وی پیش بینی، کنترل و تشدید نظارت بر فضای تبادل اطلاعاتی سایبر را از دیگر محورهای طرح مذکور خواند و یادآور شد: طی سه روز اخیر برخورد قانونی با سایت های متخلفی که شناسایی شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی انتظامی استان قم خبر داد اجرای طرح ذوالفقار 7 در 100 نقطه شهر قم

فرمانده نیروی انتظامی استان قم خبر داد اجرای طرح ذوالفقار 7 در 100 نقطه شهر قم