مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 09:512016-06-01اقتصادي

قیمت پیشنهادی آش، حلیم و زولبیا برای ماه رمضان چقدر است؟


رییس اتحادیه قنادان از ارائه قیمت پیشنهادی 12800 تومانی اتحادیه برای هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه رمضان خبرداد و گفت: قیمت رسمی روز یکشنبه هفته آینده، - تعیین و اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی بهرمند گفت: روز گذشته قرار بود که قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان تعیین شود که متاسفانه جلسه کمیسیون قیمت گذاری اصناف برگزار نشد، بر این اساس این جلسه قرار است روز یکشنبه هفته آینده برگزار و در آن قیمت نهایی این کالای پرمصرف ماه رمضان تعیین شود.

رییس اتحادیه قنادان افزود: قیمت پیشنهادی اتحادیه برای هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک 12800 تومان و برای زولبیا و بامیه درجه دو 12 هزار و 300 تومان است.

البته قرار نیست هیچ سوبسید یا یارانه ای به صورت روغن یا شکر ارزان قیمت در اختیار قنادان قرار گیرد و بر همین اساس هم، 12800 تومان قیمت تمام شده است.

وی تصریح کرد: آنالیز قیمتی ارایه شده از سوی اتحادیه با احتساب جعبه است و به همین دلیل، اگر قنادی ها زولبیا و بامیه را با احتساب وزن جعبه ارایه می کنند، این موضوع در آنالیز قیمتی دیده شده است.

در عین حال پیش بینی ما این است که امسال مصرف نسبت به سالهای قبل، 20 تا 30 درصد کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت پیشنهادی آش، حلیم و زولبیا برای ماه رمضان چقدر است؟

قیمت پیشنهادی آش، حلیم و زولبیا برای ماه رمضان چقدر است؟