مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 12:062016-06-01اقتصادي

مدیرکل میراث فرهنگی همدان: مشکلات آهن فروشان همدان ربطی به میراث فرهنگی ندارد


مدیرکل میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه مشکلات آهن فروشان به میراث فرهنگی برنمی گردد، گفت: بحث انتقال مشاغل مزاحم شهری و حتی موضوع تردد آنها که یک موضوع ترافیکی بوده در حوزه شهرداری است.

- علی مالمیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، در خصوص مشکلات آهن‎فروشان با تملک قسمت هایی از تپه هگمتانه از سوی میراث فرهنگی اظهار کرد: باید دید آهن فروشان نیازشان آنجا چیست و آیا باید راه را از تپه هگمتانه عبور دهند و قانون اجازه این کار را می دهد؟ وی تصریح کرد: بحثی که آهن فروشان دارند اینکه آنها به خاطر نقل و انتقال باری که می خواهند به داخل بازار آهن فروشان انجام دهند، نیازمند معبر هستند که این حمل و نقل نیز با عبور و مرور ماشین سنگین است که بعید می دانم ورود ماشین سنگین به رینگ اول شهری مجاز باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان بیان کرد: به لحاظ تردد، آهن فروشان راه دسترسی به خیابان اکباتان را دارند و وانت های سبک می توانند از آنجا تردد کنند و محدودیتی ندارند.

وی با بیان اینکه ممکن است آهن فروشان مشکل ترافیکی داشته باشند و به لحاظ طرح ترافیکی عبور و مرور سخت باشد و نیاز باشد میدان امام(ره) را دور بزنند، گفت: در جلسه استانداری به این نتیجه رسیدند رفو ژ داخل خیابان اکباتان را با یک اصلاحی به نحوی فراهم کنند که ماشین هایی که نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی همدان: مشکلات آهن فروشان همدان ربطی به میراث فرهنگی ندارد

مدیرکل میراث فرهنگی همدان: مشکلات آهن فروشان همدان ربطی به میراث فرهنگی ندارد