مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 12:362016-06-01ورزشي

کاراته کاهای قم با کسب 8 مدال در مسابقات ناشنوایان شگفتی ساز شدند


کاراته کاهای ناشنوای استان قم با کسب هشت مدال طلا، نقره و برنز در پیکارهای قهرمانی ناشنوایان کشور خوش درخشیده و سکوی نخست تیمی را از آن خود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، مسابقات کاراته قهرمانی ناشنوایان کشور در اوزان 6 گانه بخش کومیته و کاتای انفرادی هر دو بخش آقایان و بانوان با حضور بیش از یکصد کاراته کا به میزبانی گرگان به انجام رسید و کاراته کاهای ناشنوای قم در بخش مردان سکوی نخست این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، در بخش کومیته یا مبارزه حداقل سن کاراته کاها 18 سال در نظر گرفته شده بود و متولدین تا سال 1377 امکان حضور در این رقابت ها را داشتند، ضمن اینکه بخش کاتا با حضور کاراته کاهای بالای 16 سال انجام شد.

رقابت های کاراته قهرمانی ناشنوایان کشور و انتخابی تیم ملی در بخش بانوان در اوزان منهای 50، 55، 61، 68 و به اضافه 68 کیلوگرم به انجام رسید و سرانجام تیم کرمانشاه قهرمان شد و مردان کاراته کا نیز در اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم مسابقه دادند که قم به جز وزن منهای 55 کیلوگرم در سایر اوزان مدال گرفت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در بخش انفرادی و در وزن منهای 60 کیلوگرم مهدی سوری از تیم هیأت ورزش های ناشنوایان استان قم به دیدار نهایی راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته کاهای قم با کسب 8 مدال در مسابقات ناشنوایان شگفتی ساز شدند

کاراته کاهای قم با کسب 8 مدال در مسابقات ناشنوایان شگفتی ساز شدند