مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 14:162016-06-01اقتصادي

بازدید معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی از طرح های راهسازی ایلام


معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استاندار ایلام به اتفاق شماری از مسؤولان کشوری و محلی از طرح های راهسازی استان بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، غلامرضا شافعی و محمدرضا مروارید استاندار ایلام به اتفاق شماری از مسؤولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل به همراه جمعی از مسؤولان دستگاه های اجرایی از طرح های راهسازی استان بازدید کردند.

غلامرضا شافعی در دیدار با محمدرضا مروارید، پس از استماع گزارش های مسؤولان، مهندسان و مشاوران فنی برای تامین کسری اعتبارات مورد نیاز طرح های عمرانی و راهسازی استان به منظور رفع موانع مربوطه قول مساعد داد.

معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در بازدید از پروژه راهسازی کنجانچم بر تامین منابع مالی این طرح از منابع مختلف از جمله منابع دولتی، استفاده از توان سرمایه گذاری بخش خصوصی و خرید خدمت دولت از سرمایه گذاران تاکید کرد.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم با جذب منابع لازم نسبت به اتمام پروژه های راهسازی ایلام - کرمانشاه اقدام کنیم.

حسن نیا معاون سازمان راهداری نیز در این بازدید گفت: منابع لازم را برای بهسازی و روکش آسفالت 20 کیلومتر از مسیر ایلام - صالح آباد تامین می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی از طرح های راهسازی ایلام

بازدید معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی از طرح های راهسازی ایلام