مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1395 ساعت 16:212016-06-01بين الملل

آیا نسخه داعش در فلوجه پیچیده خواهد شد؟


فلوجه در حالی این روزها صحنه عملیات گسترده نظامی علیه گروه تروریستی داعش است که با در نظر گرفتن وضعیت کنونی این گروه و فشارهای موجود بر آن، نبرد فلوجه به مثابه نبرد مرگ و زندگی برای داعش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از پایگاه خبری العهد، نبردهای شدید علیه داعش در فلوجه در حالی در جریان است که با در نظر گرفتن فشارهای شدید بر داعش در سوریه و نیز از دست دادن راههای ارتباطی بین سوریه و عراق باید گفت که نبرد فلوجه برای این گروه به مثابه نبرد مرگ و زندگی است.

فلوجه قتلگاه نیروهای آمریکایی چه بسا در طول تاریخ جنگ های آمریکا که بیرون از مرزهای آن رخ داده است، بیشترین تعداد تلفات آن متعلق به شهر فلوجه باشد، زیرا اگر خسارت های جانی آمریکا در جنگ ویتنام یا تلفات نیروهای مارینز در اثر انفجار فرودگاه بیروت در سال 1983 را مستثی کنیم، باید گفت که سربازان آمریکایی در جریان تلاش های پی در پی برای ورود به فلوجه در جریان اشغال عراق بیشترین تلفات را در این شهر دادند.

فلوجه یکی از نخستین شهرهایی بود که داعش در گسترده جغرافیایی تحت اشغال خود برای تشکیل خلافت در سرزمین عراق و شام به آن یورش برد ازهمین رو با در نظر گرفتن حضور داعش ومواضع آن در فلوجه باید گفت که این شهر در مجموع در نبردهای میدانی عراق به ویژه در بغداد، کرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا نسخه داعش در فلوجه پیچیده خواهد شد؟

آیا نسخه داعش در فلوجه پیچیده خواهد شد؟