مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1395 ساعت 11:512016-06-02اقتصادي

خدمات ثبتی الکترونیکی در استان اردبیل توسعه می یابد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: امسال تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم خدمات الکترونیکی ثبت اسناد و املاک استان اردبیل را توسعه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شهرام دهقانی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رییس ثبت اسناد و املاک شهرستان کوثر اظهار داشت: امسال تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم خدمات الکترونیکی ثبت اسناد و املاک استان اردبیل را توسعه داده و از این طریق در روند خدمات رسانی به مراجعان تسهیل و تسریع ایجاد شود.

وی از کسب رتبه برتر کشوری ثبت اسناد استان اردبیل در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر 25 هزار در سال گذشته خبر داد و گفت: در زمینه پاسخ به استعلام الکترونیکی نیز این اداره کل توانسته رتبه نخست را در بین سایر استان ها به خود اختصاص دهد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم خدمات ثبتی را در سطح استان بهبود بخشیم امسال اقدامات در حوزه صدور اسناد تک برگی در استان اردبیل شتاب می گیرد و تلاش می کنیم در کنار سرعت، کیفیت خدمات رسانی نیز در این حوزه مد نظر قرار گیرد.

فرماندار شهرستان کوثر نیز در این آیین بیان کرد: در زمینه مقابله با زمین خواری و معاملات غیرقانونی ثبت اسناد نقش و تاثیر بسزایی داشته و ضروری است برای جلوگیری از این گونه اقدامات در حوزه فرهنگی نیز در سطح شهرستان اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ثبتی الکترونیکی در استان اردبیل توسعه می یابد

خدمات ثبتی الکترونیکی در استان اردبیل توسعه می یابد