مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1395 ساعت 13:212016-06-04سياسي

مره صدق در گفت وگو با فارس: انتظار تأیید ایران از سوی آمریکا ساده لوحی سیاسی است


نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازسالیانه وزارت خارجه آمریکا و اتهام به ایران در حمایت از تروریسم گفت: اگر کسی فکر کند آمریکا از ما تعریف خواهد کرد، - در بهترین حالت دچار ساده لوحی سیاسی شده است.

سیامک مره صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی " با اشاره به اتهام زنی آمریکا به ایران در خصوص حمایت از گروه های تروریستی در گزارش سالانه وزارت امور خارجه این کشور گفت: حیف وقت و زمان است که آدم برای بررسی گزارش وزارت امور خارجه آمریکا صرف کند و اگر کسی به این فکر باشد که آمریکا از ایران تعریف کند در بهترین حالت دچار ساده لوحی سیاسی است.

وی افزود: تا زمانی که ماهیت جمهوری اسلامی تغییر نکند و مواضع جمهوری اسلامی ایران به طور صددرصد تغییر نکرد ما نباید منتظر هیچ گونه تأییدی از اردوگاه امپریالیسم در خصوص خود باشیم.

این نماینده اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا کشوری نیست که به اهلش وفا کند و رفتار این کشور تاکنون به ما ثابت کرده که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و نمی توان براساس این تصور که آمریکا به تعهداتش عمل می کند با این کشور مذاکره کرد.

مره صدق خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید داشتند تنها محدود به یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مره صدق در گفت وگو با فارس: انتظار تأیید ایران از سوی آمریکا ساده لوحی سیاسی است

مره صدق در گفت وگو با فارس: انتظار تأیید ایران از سوی آمریکا ساده لوحی سیاسی است