مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1395 ساعت 08:362016-06-05سياسي

انتخاب آیت الله جنتی نشانه انقلابی ماندن خبرگان است


دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دستورات آمریکایی یعنی دستورات ضد اسلام و این برای امام قابل تحمل نبود، گفت: آمریکا نسبت به انقلاب بی تفاوت نمی ماند و همواره در فکر این است که چگونه سلطه خود را به ایران بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دستورات آمریکایی یعنی دستورات ضد اسلام و این برای امام قابل تحمل نبود، گفت: آمریکا نسبت به انقلاب بی تفاوت نمی ماند و همواره در فکر این است که چگونه سلطه خود را به ایران بازگرداند.

مشروح گفتگو با آیت الله موحدی کرمانی به شرح زیر است: امسال در بیست و هفتمین سالگرد حضرت امام (ره) قصد داریم به مرور میراث گران بهای ایشان بپردازیم، رهبر انقلاب هم فرمودند ملت ما برای دستیابی به اهداف انقلاب باید اصول امام (ره) را بشناسد، مهم ترین اصول امام از نظر شما چه اصولی چیست؟ آیت الله موحدی کرمانی: بنده ابتدا در این خصوص مقدمه ای را عرض می کنم و سپس وارد بحث اصول امام می شوم.

امام (ره) در شرایطی قرار گرفتند که نمی توانستند خطرهای آن زمان را نادیده بگیرند و برای جلوگیری از آن خطرها زمان را به عقب بیندازند، شاه پی در پی اقدامات ضد اسلامی داشت، در یک مرحله زندانی کردن آزاده ها اعم از روحانیون و غیر روحانیون و حتی علما بود؛ شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب آیت الله جنتی نشانه انقلابی ماندن خبرگان است

انتخاب آیت الله جنتی نشانه انقلابی ماندن خبرگان است