مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1395 ساعت 08:452016-06-05سياسي

اعتیاد، «رویا» 4 ماهه را به خواب ابدی برد


دو سال پیش، درهمین ایام بود که عرشیای 4 ماهه به علت اوردوز درگذشت و امروز بعد از گذشت حدود 2 سال، اعتیاد بازهم جان نوزاد 4 ماهه دیگری را گرفت؛ این بار نوزادی فاقد هویت؛ - رویا هم نامی بود که پرستاران بیمارستان لقمان تهران برایش انتخاب کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی ایسنا، 4 ماهه و دچار سوءتغذیه بود که بعد از اوردوز ناشی از اعتیاد احتمالا توسط والدینش در بیمارستانی در ورامین رها شده بود و پس از تشخیص اعتیادش به بیمارستان لقمان تهران منتقل شد.

سارا رضایی، فعال اجتماعی و عضو جمعیت دانشجویی مردمی امام علی (ع) با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: نزدیک سه هفته پیش بود که مددکاران جمعیت امام علی در منطقه بومهن کودک 4 ماهه ای به نام "علی" را که حالت جسمانی مناسبی نداشت، شناسایی و به کلینیکی در همان منطقه ارجاع دادند و پس از تشخیص مبنی بر اعتیاد کودک، وی به بیمارستان لقمان در تهران انتقال داده شد.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه بیمارستان لقمان از معدود بیمارستانهایی است که موارد اعتیاد و اوردوز کودکان را پذیرش می کند، گفت: زمانی که روند ترک اعتیاد "علی" در بیمارستان پیگیری می شد، در اتاق بغل او، دختر 4 ماهه و مجهول الهویه ای بستری شد که پرستاران بیمارستان نام رویا را برای او انتخاب کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد، «رویا» 4 ماهه را به خواب ابدی برد

اعتیاد، «رویا» 4 ماهه را به خواب ابدی برد