مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1395 ساعت 15:252016-06-05اقتصادي

اعمال تخفیف 40 درصدی بر 5 هزار بارکد کالا در فروشگاه های شهروند


مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با اشاره به فروش فوق العاده ماه مبارک رمضان به عنوان "سفره رمضان" گفت: 5 هزار بارکد کالا تا 40 درصد تخفیف در ماه مبارک رمضان در فروشگاه های شهروند ارائه می شود.

- اکبر علوی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما "؛ افزود: از روز چهارشنبه 12 خرداد لغایت 19 تیر این فروش فوق العاده در دستور کار قرار گرفته این درحالی است که 5 هزار بارکد مشمول تخفیف قرارگرفته اند که عمدتا بر کالاها تا 40 درصد تخفیف اعمال می شود.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با اشاره به کالاهای عرضه شده در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: گوشت قرمز، گوشت سفید، انواع ماهی ، میگو ، تخم مرغ ، انواع سبزیجات، رشته پلویی و آشی ، مربا و غذاهای آماده از جمله این کالاها هستند همچنین در ساعات افطار برای مشتریان روزه دار افطاری مختصری در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: فروشگاه های بیهقی، بوستان، آزادگان، بهاران، بهرود و17 شهریور به صورت 24 ساعته در ماه رمضان فعالیت خواهند داشت همچنین فروشگاه هایی که 24 ساعته نبوده نیز تا 23 شب باز هستند و تا زمان حضور آخرین مشتری فعال خواهند بود .

علوی با اشاره به 60 هزار بارکد کالا که در فروشگاه شهروند قابل ارائه است، ادامه داد: این کالاها از بیشترین تنوع برخوردار هستند ضمن اینکه توسعه فروشگاه زنجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال تخفیف 40 درصدی بر 5 هزار بارکد کالا در فروشگاه های شهروند

اعمال تخفیف 40 درصدی بر 5 هزار بارکد کالا در فروشگاه های شهروند