مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1395 ساعت 16:052016-06-05سياسي

برگزاری تورهای تهران گردی شبانه در ماه رمضان


گردشگری شبانه ویژه ماه مبارک رمضان در بافت تاریخی تهران قدیم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی تهران، رجبعلی خسرو آبادی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: گشت های شبانه تهران دربافت تاریخی تهران قدیم با مشارکت شهرداری منطقه12 در دو محور خیابان سی تیر و گذر امام زاده یحیی هر هفته در ماه مبارک رمضان برای اقشار خاص برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای توسعه گردشگری شبانه در پایتخت است افزود: در کنار معرفی جاذبه های تاریخی آیین های خاص و جنبه های اسلامی و معنوی فرهنگ ماه مبارک رمضان روایت خواهد شد.

خسروآبادی گفت: گشت های شبانه برای عکاسان، راهنمایان تور، دانشجویان، فعالین و علاقه مندان حوزه های مرتبط باحوزه میراث فرهنگی وگردشگری برگزار می شود و در شب های سوم، دهم، هفدهم و بیست چهارم ماه مبارک رمضان گشت های شبانه تهران به همراه صرف افطاری در یکی از اماکن تاریخی برگزار خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران اظهار داشت: خوشبختانه با معرفی ظرفیت های پایتخت در گردشگری شبانه و اجرای این گشت ها توانسته ایم تا حدودی فرهنگ گردش شبانه را برای شهروندان نهادینه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تورهای تهران گردی شبانه در ماه رمضان

برگزاری تورهای تهران گردی شبانه در ماه رمضان