مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1395 ساعت 10:112016-06-06سياسي

چرا برخی بدنبال حذف «مرندی» از فرهنگستان علوم پزشکی هستند؟


گروه فشاری در پی عزل دکتر مرندی از ریاست فرهنگستان علوم پزشکی است؛ هر چند این ریاست برای این مرد بزرگ جز زحمت آورده ای نداشته، - اما از دست دادن وی، خسران بزرگی برای کشور خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درپی برخی فشارها برای عزل علیرضا مرندی نماینده سابق مردم تهران در مجلس از ریاست فرهنگستان علوم پزشکی، کامران باقری لنکرانی وزیر اسبق بهداشت و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یادداشتی به این فشارها واکنش نشان داد.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است: نام دکتر مرندی برای همه ایرانیان نامی آشناست؛ تا صحبت از واکسن و شیر مادر و سلامت می شود، نام او به اذهان متبادر می شود؛ نام او با نظام بهداشتی ایران گره خورده است.

دکتر مرندی با اینکه با رتبه دانشیاری در یکی از بهترین دانشگاه های آمریکا به تدریس و طبابت مشغول بود، با خبر پیروزی انقلاب اسلامی جزو اولین اساتیدی بود که به کشور آشوب زده آن زمان برگشت، در حالی که برخی از شاگردانش مسیر بر عکس را دنبال می کردند.

او از بدو ورود، متواضعانه در هر جایی که فرصت خدمتی پیدا می کرد، بی مزد و منت و بعضاً گمنام به خدمت پرداخت؛ از درمانگاه دولتی گرفته تا کلاس های درس.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی بدنبال حذف «مرندی» از فرهنگستان علوم پزشکی هستند؟

چرا برخی بدنبال حذف «مرندی» از فرهنگستان علوم پزشکی هستند؟