مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1395 ساعت 16:362016-06-06سياسي

گازگرفتگی 4 عضو یک خانواده در ییلاقات ماسال


فرماندار ماسال با اشاره به انجام مطالعات انسان شناختی بر روی اسکلت های کشف شده در منطقه اسب ریسه، گفت: با توسعه گردشگری تاریخی، باستانی، تنوع ابعاد گردشگری شهرستان ماسال افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال، محمود قاسم ن ژاد در دیدار با سرپرست تیم انسان شناسی دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: بررسی ابعاد تاریخی و باستان شناختی یافته های کاوش باستانی منطقه اسب ریسه ماسال می تواند گردشگران خاص خود را به این منطقه جذب کند.

وی با بیان اینکه انجام چنین تحقیقات گسترده انسان شناختی و باستان شناختی برای اولین بار در استان گیلان انجام می شود، افزود: امروزه کشورهایی مانند مصر به واسطه همین نوع گردشگری درآمد سرشاری را نصیب خود می کنند.

فرماندار ماسال بیان رازهای گذشتگان را مقوله ای پر جذبه برای عموم مردم و گردشگران دانست و تصریح کرد: توسعه ابعاد تاریخی و باستان شناختی گردشگری شهرستان می تواند مکمل خوبی برای دیگر جاذبه های طبیعی، اقلیمی ماسال باشد.

قاسم نژاد همچنین اجرایی شدن پروژه بازدید گردشگران از زیستگاه گوزن مرال در ارتفاعات ماسال را از دیگر اقدامات فرمانداری ماسا ل در جهت ایجاد تنوع گردشگری در سطح این شهرستان برشمرد و خاطر نشان کرد: تشریح و تبیین صحیح چنین طرح هایی از سوی کارشناسان امر می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازگرفتگی 4 عضو یک خانواده در ییلاقات ماسال

گازگرفتگی 4 عضو یک خانواده در ییلاقات ماسال