مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1395 ساعت 16:512016-06-06اقتصادي

رییس اداره صنعت گلپایگان خبر داد اشتغال 5 هزار نفر در واحدهای صنعتی گلپایگان


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان گفت: در حال حاضر 150 واحد صنعتی در دو شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی در شهرستان گلپایگان به فعالیت اقتصادی مشغول هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از گلپایگان، علی یوسفی عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر خروج از تورم و رکود در بخش صنعت، ستاد اقتصاد مقاومتی از بنگاه های زودبازده کوچک، متوسط با اشتغال زایی 50 نفر و طرح های با پیشرفت فیزیکی 60 درصد با اشتغال زایی 100 نفر حمایت مالی می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 150 واحد صنعتی در دو شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی در شهرستان گلپایگان به فعالیت اقتصادی مشغول هستند، تصریح کرد: این واحدهای صنعتی فعال برای 5 هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده اند.

یوسفی اظهار داشـت: طرح نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی با مدیریت اداره صنعت معدن و تجارت و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی بر کلیه واحدهای صنفی مانند قنادی ها، رستوران ها و کبابی ها به صورت شبانه روزی اجرا می شود.

وی با اشاره به قیمت ها اقلامی خوراکی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه 9500 تومان، آش حلیم گندم 700 تومان، آش حلیم شیر 7500 تومان، آش بادمجان 8000 تومان، آش رشته 6000 تومان، آش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره صنعت گلپایگان خبر داد اشتغال 5 هزار نفر در واحدهای صنعتی گلپایگان

رییس اداره صنعت گلپایگان خبر داد اشتغال 5 هزار نفر در واحدهای صنعتی گلپایگان