مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1395 ساعت 18:412016-06-06سياسي

امام جمعه بسطام خواستار شد اختصاص بودجه توسعه مصلای بسطام


امام جمعه بسطام بر لزوم اختصاص بودجه توسعه مصلای بسطام تأکید کرد و گفت: حوزه جدید باقرالعلوم نیز باید در این شهر ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بسطام، حجت الاسلام والمسلمین سید علی رضوی نسب عصر امروز در جمع شماری از مردم و مسؤولان بسطام، با بیان خواسته و پیغام مردم بسطام به استاندار سمنان اظهار داشت: مردم بسطام علاقه دارند در جلسه ای عمومی در خدمت استاندار سمنان باشند و مطالبات، خواسته ها و انتظارات خویش را به اطلاع وی برسانند.

وی با اشاره به اینکه مردم از حضور مسؤولان در شهرشان راضی و خوشحال می شوند ولو اینکه کاری درخور شأن وضع فعلی جامعه انجام نشود، اظهار امیدواری کرد: در جلسه ای در خدمت استاندار سمنان و اهالی شهر بسطام باشیم؛ مردم خیالشان راحت باشد که مسؤولانشان خواسته های آنان را به اطلاع استاندار سمنان می رسانند؛ ولی اگر این اقدام بدون واسطه باشد، بهتر و مفیدتر است.

اختصاص بودجه برای توسعه مصلای بسطام بخش دیگری از درخواست های امام جمعه بسطام است؛ وی با اشاره به اختصاص بودجه به مصلاهای نماز جمعه در سفر رییس جمهوری به استان سمنان خاطرنشان کرد: آنچه عدالت و انصاف است، باید به بسطام اختصاص یابد و به همان اندازه ای اعتبارات محقق شود که مردم از این فضا برای 50 تا 100 سال دیگر بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بسطام خواستار شد اختصاص بودجه توسعه مصلای بسطام

امام جمعه بسطام خواستار شد اختصاص بودجه توسعه مصلای بسطام