مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1395 ساعت 11:012016-06-07اقتصادي

پشت پرده پروژه اینترنت رایگان برای همه مردم جهان چیست؟!


در ظاهر با راه اندازی پروژه اوترنت، تمامی اطلاعات موجود در اینترنت با سرعت بسیار بالا در دسترس خواهند بود، با این وجود به اعتقاد برخی از پژوهشگران، - این پروژه در راستای جنگ سایبری در دنیا پیش می رود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، اینترنت به ظاهر رایگان اوترنت آن طور که در تبلیغات این پروژه آمده است هم رایگان تمام نمی شود؛ پیش فروش قیمت دریافت کننده لنترن 149 دلار است.

· مؤسس و مدیر اجرایی پروژه اوترنت، قبلاً در بنیاد توسعه و سرمایه گذاری رسانه مشغول فعالیت بوده؛ این بنیاد توسط بنیادی دیگر به نام جامعه آزاد (Open Society Foundation)، حمایت مادی و معنوی می شود؛ بنیاد جامعه آزاد نیز نتیجه همکاری مشترک میان بنیاد سوروس و آکادمی علوم مجارستان است.

به اعتقاد برخی از پژوهشگران، این پروژه در راستای جنگ سایبری در دنیا پیش می رود و کشورهایی با فناوری برتر در این زمینه، قصد دارند به کنترل افکار عمومی دنیا دست یابند.

مفهوم جنگ اطلاعات جنگ اطلاعات یکی از پرکاربردترین ابزارهای جنگ های میدانی است؛ آمریکا، انگلیس و اروپا از طریق شبکه های رسانه ای، تبلیغات خود را در سراسر کره زمین پخش می کنند، اما به تازگی موانعی جلوی جنگ اطلاعاتی غرب را گرفته است؛ در کشورهایی چون روسیه، چین و ایران، دولت ها و بخش های داخلی شروع به ایجاد شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده پروژه اینترنت رایگان برای همه مردم جهان چیست؟!

پشت پرده پروژه اینترنت رایگان برای همه مردم جهان چیست؟!