مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1395 ساعت 14:062016-06-07سياسي

از سوی نماینده ولی فقیه در قزوین دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب قزوین منصوب شد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین فاطمه محمدبیگی را به عنوان دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، آیت الله عابدینی در مراسم معارفه دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب که ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد، اظهار کرد: عفاف و حجاب نماد فرهنگ دینی و اعتقادی ماست و این نماد آکنده ی از فرصت ها است.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ با این مقوله معنوی و فرهنگی به گونه ای رفتار شده است که این فرصت های عظیمِ نهفته در نهادِ فرهنگِ عفاف و حجاب به تهدید بدل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: باید با نگاهی کاملاً متفاوت وارد عرصه عفاف و حجاب شویم و از بدحجاب ها نیز راه حل خواسته و برای حل مشکلات از آن ها نیز چاره جویی کنیم تا بتوانیم از فرصت های موجود به شکل مطلوبی بهره مند شویم.

عابدینی با تأکید بر این که حفظ کرامت انسانی پایه عفاف و حجاب است، خاطرنشان کرد: اگر ذره ای به کرامت بدحجاب ها آسیب رسانده شود، فرصت ها به تهدید بدل شده و به جای جذب، دفع صورت خواهد گرفت و این خلاف شرع و ممنوع است.

وی در این خصوص ادامه داد: در مهندسی بحث عفاف و حجاب از منظر معنوی و اعتقادی اگر بخواهیم جای عفاف و حجاب را پیدا کنیم، در وهله نخست باید اعتقادات دینی مورد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی نماینده ولی فقیه در قزوین دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب قزوین منصوب شد

از سوی نماینده ولی فقیه در قزوین دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب قزوین منصوب شد