مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1395 ساعت 05:412016-06-08سياسي

یادداشت/مسعود فروغی معادله پیچیده رییس


ریاست لاریجانی را حتی اگر پیروزی اصولگرایی ندانیم، شکست راهبرد اساسی اصلاح‎طلبان بود چراکه لاریجانی را مجبور کردند بار دیگر از جاده اصولگرایی عبور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی " روزنامه وطن امروز در یادداشتی از مسعود فروغی نوشت: ریاست قاطعانه علی لاریجانی در مجلس دهم نقطه پایانی حدس و گمان های سیاسی پیرامون آینده پارلمان ایران بود.

سرلیست جناح اصلاح طلب در تهران که با رای بالایی هم توانسته بود وارد مجلس شود پس از شکست در انتخابات موقت دیگر در انتخابات هیات رییسه دائم به میدان نیامد تا رییس مجالس هشتم و نهم بار دیگر سکان ریاست مجلس را بر عهده بگیرد.

اما با وجود رای بالای لاریجانی در مجلس که بالاترین رای یک رییس در سال ابتدایی تاریخ مجالس پس از انقلاب محسوب می شود، او را چقدر می توان موفق دانست؟ آنچه از شواهد امر برمی آید لاریجانی نخستین نفر در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود که 3 دوره کامل بر صندلی ریاست تکیه خواهد زد، چه آنکه پیش از این هاشمی رفسنجانی در میانه راه مجلس سوم با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری پس از 2 دوره کامل و یک سال ریاست بر پارلمان به دولت رفته بود، رکورددار به حساب می آمد.

پیروزی سه باره لاریجانی که این بار در دولت جدید و در مقابل معاون اول دولت اصلاحات رخ داد به اندازه کافی قدرت سیاست ورزی وی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/مسعود فروغی معادله پیچیده رییس

یادداشت/مسعود فروغی معادله پیچیده رییس