مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1395 ساعت 11:012016-06-08فناوري

آخرین تعرفه مکالمات اپراتورهای همراه


طرح ترابرد پذیری شماره های موبایل تا چندی دیگر اجرایی می شود و در این میان برای جابه جایی مشترکان بین اپراتورهای سه گانه یکی از موضوعات مهم مباحث تعرفه ای به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طرح ترابرد پذیری شماره های تلفن همراه که از سال ها پیش اجرای آن به بهانه های مختلف به آینده ای نامعلوم موکول شده بود، قرار است طی ماه های آتی به مرحله ی اجرا برسد تا مشترکان تلفن همراه بتوانند بدون تغییر شماره تلفن همراه خود از خدمات اپراتورهای دیگر استفاده کنند.

به عبارت دیگر با اجرایی شدن این طرح در صورتی که فردی مشترک همراه اول، ایرانسل یا رایتل باشد اما در محل سکونت خود آنتن دهی مناسبی نداشته باشد، می تواند به شبکه اپراتور های دیگر مهاجرت کرده و با حفظ شماره خود، از خدمات آنها بهره بگیرد.

طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی هر مشترک در طول سال تنها دو مرتبه مجاز به تغییر اپراتور ارائه دهنده سرویس خود خواهد بود و هر بار برای این جابه جایی به پرداخت مبلغی معادل 5000 تومان ملزم می شود، اما نکته دیگر آنکه با توجه به یکسان نبودن تعرفه تماس اپراتورهای مختلف یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد، بحث تعرفه مکالمه اپراتورهای مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تعرفه مکالمات اپراتورهای همراه

آخرین تعرفه مکالمات اپراتورهای همراه