مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1395 ساعت 14:062016-06-08اجتماعي

33 واحد صنعتی دارای بار آلودگی سنگین در استان قزوین شناسایی شدند


33 واحد صنعتی دارای بار آلودگی سنگین در قزوین شناسایی شدند که باید یک درصد جریمه تولیدآلایندگی را به شهرداری قزوین بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، سیاوش شمسی پور ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن اجتماعات ایم اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: 33 واحد صنعتی و تولیدی که دارای بار سنگین تولید آلایندگی در استان قزوین هستند در سال 94 شناسایی شدند که باید یک درصد از درآمد خود را به شهرداری ها و بخشداری ها دهند تا صرف موضوعات محیط زیستی شود.

وی با اشاره به اینکه از دیگر معضلات و مشکلات استان قزوین در فصول گرمای سال وجود ریزگردها است، عنوان کرد: در همین راستا با تأکیدات استاندا قزوین اقدامات مطلوبی انجام شده تا بتوان راهکار مناسبی را برای کنترل ریزگردها اتخاذ کرد.

سرپرست محیط زیست استان قزوین افزود: کنترل و پیشگیری از ورود ربزگردها به استان قزوین امری است که نیاز به صرف زمان دارد که در همین راستا تاکنون اقدامات خوبی از سوی استانداری قزوین انجام شده است چراکه این گرد و غبارها تهدیدات زیست محیطی محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه با تدوین برنامه ششم توسعه تمامی پروژه ها باید دارای مجوز زیست محیطی باشند، خاطرنشان کرد: تمامی پروژه ها در بخش های عمرانی، کشاورزی و عمرانی باید دارای مجوز زیست محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 واحد صنعتی دارای بار آلودگی سنگین در استان قزوین شناسایی شدند

33 واحد صنعتی دارای بار آلودگی سنگین در استان قزوین شناسایی شدند