مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1395 ساعت 15:462016-06-08سياسي

دبیر بنیاد عفاف و حجاب قزوین مطرح کرد تشریح رویکردهای بنیاد عفاف و حجاب در قزوین


دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اهداف و رویکردهای این بنیاد را تشریح کرد.

- فاطمه محمدبیگی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بنیاد عفاف و حجاب یک بنیاد کشوری است که در استان های مختلف کشور تشکیل می شود.

وی افزود: تشکیل بنیاد عفاف و حجاب در استان های کشور به صورت تقریبی از سال 89 یا 90 کلید خورد که در این راستا از 12 وزارتخانه، ظرفیت های مسؤولان، دولت، وزاتخانه ها و ارگان ها، سازمان های مردم نهاد و ظرفیت های مردم در راستای حل دغدغه عفاف و حجاب و هم افزایی آن ها استفاده می شود.

دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین بیان کرد: این بنیاد از سال 90 تا به امروز در 12 استان کشور تشکیل شده و در 6 استان نیز در حال شکل گیری بوده که در استان قزوین جزء این استان ها است.

محمدبیگی یادآور شد: اسفند ماه سال گذشته مقدمات تشکیل بنیاد عفاف و حجاب در استان قزوین از سوی آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین محقق شد.

این مسؤول با اشاره به اهداف تشکیل بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اضافه کرد: ترغیب و تعمیق فرهنگ سبک زندگی ایرانی و اسلامی در حوزه های مختلف به ویژه حوزه عفاف و حجاب با استفاده از روش های عقلی، منطقی و ایجاد هم افزایی ها در حوزه عفاف و حجاب از مهمترین اهداف مورد نظر در این راستا اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر بنیاد عفاف و حجاب قزوین مطرح کرد تشریح رویکردهای بنیاد عفاف و حجاب در قزوین

دبیر بنیاد عفاف و حجاب قزوین مطرح کرد تشریح رویکردهای بنیاد عفاف و حجاب در قزوین