مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1395 ساعت 17:252016-06-09اجتماعي

اجرای طرح کلاس بدون دیوار در گناوه


طرح کلاس بدون دیوار به مناسبت هفته محیط زیست در محل جنگل تل چیتی گناوه اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مجری طرح گفت: دراین طرح یک درخت به تفرجگاه یک خانواده یا مکان اجرای برنامه علمی و هنری تبدیل می شود .

حسین کمالی افزود: روش تدریس هنر و معماری یک روش تدریس پیشرفته در کشورهای توسعه یافته است که به آن کلاس بدون دیوار می گویند بدین ترتیب که محل برگزاری کلاس بجای چاردیواری های رایج مدرسه ، مکان دیگری در شهر یا طبیعت است که دیواری برای محدودیت های مهارت آموزی واقعی ندارد.

وی اضافه کرد: دراین طرح دانش آموزان و دانشجویان هم درس خود را بطور ملموس و عمیق تر و حتی فراتر از کتاب یاد می گیرند و هم در حال ساخت یک کلاس بدون دیوار با درختان مشارکت می کنند.

آقای کمالی افزود: در روش هنر محیطی، در جنگل تصرفی نمی شود بلکه شاخه های خشک هرس و زباله های آن به بیرون انتقال داده می شود.

مجری این طرح در سال تحصیلی گذشته نیز در ساعت کلاس درس عملی مبانی هنرهای تجسمی این طرح را بطور آزمایشی با پنج دانش آموز دختر سال دوم معماری و 2 هنرمند مجسمه ساز و عکاس اجرا کرد و امیدوار است که امسال بتواند قسمت بزرگی از جنگل چیتی را برای بهره برداری گردشگری برای مردم گناوه و مهمانان نوروز 96 آماده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کلاس بدون دیوار در گناوه

اجرای طرح کلاس بدون دیوار در گناوه