مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1395 ساعت 11:002016-06-12اقتصادي

سهام واحدهای هلدینگ خلیج فارس در بورس عرضه می شود


مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، خرید و فروش سهام را راهبرد این مجموعه دانست و اعلام کرد: قرار است سهام همه واحدهای هلدینگ خلیج فارس را در بورس عرضه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، عادل نژاد سلیم با بیان این که در دوره پسابرجام شاخص بورس رو به رشد بوده است، افزود: گاهی در بازار پارامترهای غیراستاندارد موثر می شود؛ اما مطابق پارامترهای علمی که در بازار سرمایه است، با توجه به شرایط موجود شاخص باید بهبود یابد و ما نیز سهامی را می خریم که اقتصادی باشد.

وی یادآور شد: سهام هلدینگ خلیج فارس رو به رشد است؛ ما نیز آن را کنترل می کنیم تا همه شرایط منطقی باشد.

نژاد سلیم با بیان این که 70 درصد راهبرد هلدینگ خلیج فارس بر محور توسعه است تا عقب افتادگیها جبران شود، تصریح کرد: افزون بر آن طرحهای تازه ای نیز در دست مطالعه قرار دارد.

به گفته وی، هدفگذاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس انتخاب طرحهایی است که افزون بر تامین نیاز منطقه، زنجیره ارزش را نیز تکمیل کند.

همسو با اجرای اصل 44 قانون اساسی، پس از اجرای نخستین مرحله خصوصی سازی و بر اساس مطالعات و تجارب به دست آمده، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با هدف حفظ تشکل و توازن شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با انتقال سهام آن شرکت در 15 شرکت زیر مجموعه به عنوان نخستین هلدینگ صنعت پتروشیمی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام واحدهای هلدینگ خلیج فارس در بورس عرضه می شود

سهام واحدهای هلدینگ خلیج فارس در بورس عرضه می شود