مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1395 ساعت 11:412016-06-12سياسي

رسیدگی به اتهامات احسان مازندرانی در شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر استان تهران


پرونده احسان مازندرانی و سه تن از متهمان امنیتی که پیشتر از سوی شعبه 28 دادگاه انقلاب به پنج تا 10 سال حبس محکوم شدند، برای رسیدگی در مرحله فرجام خواهی به شعبه 36 دادگاه تجدید نظر استان تهران به ریاست قاضی زرگر ارجاع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم"، 12 آبان سال 94 بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پنج تن از عوامل موسوم به شبکه نفوذ که متهم به اقدام علیه امنیت ملی در قالب روزنامه گار و فعال رسانه ای بودند را دستگیر و بازداشت کرد و برای این افراد در دادسرای امنیت پرونده قضایی تشکیل شد.

متهمان این پرونده شامل احسان مازندرانی مدیر مسئول وقت روزنامه فرهیختگان، عیسی سحرخیز، داود اسدی، احسان صفرزایی و آفرین چیت ساز بودند که پرونده این متهمان برای رسیدگی به شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه ارسال شد.

دادگاه به جز عیسی سحرخیز که آن موقع در بیمارستان به سر می برد، به اتهامات سایر متهمان به صورت جداگانه رسیدگی و در نهایت پس از استماع دفاعیات متهمان، وکلای آنها و مستندات موجود در پرونده، احکام مربوطه را صادر کرد.

بر اساس حکم دادگاه انقلاب، آفرین چیت ساز به اتهام اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت و ارتباط با دولتهای بیگانه به تحمل 10 سال حبس، احسان مازندرانی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و اجتماع و تبانی عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به اتهامات احسان مازندرانی در شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر استان تهران

رسیدگی به اتهامات احسان مازندرانی در شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر استان تهران