مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1395 ساعت 14:112016-06-12سياسي

امام جمعه رودهن: طرح های زیربنایی برای رودهن در مجلس پیگیری شود


کارهای اصولی و طرح های زیربنایی برای رودهن در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شرق استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز در حضور نمایندگان سابق و فعلی مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ستاد غنی سازی اوقات فراغت به ریاست بخشدار رودهن تشکیل و برنامه های مختلفی برنامه ریزی شده و امیدواریم با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان که با تابستان تداخل پیدا کرده است، شاهد پیشرفت برنامه های معنوی در رودهن باشیم.

امام جمعه رودهن ضمن تشکر از نماینده سابق و تبریک به نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتخابات آزاد است و همه ملت می توانند به فردی که اصلح است و دوستش دارند، رأی دهند.

وی ادامه داد: از ستاد انتخابات رودهن و همه مردم بابت برگزاری انتخاباتی سالم تشکر می کنم و از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستاریم تا پیرو رهبری باشد و در این راستا گام بردارد.

مدیح اضافه کرد: پیروی از رهبری، پیروی از نظام است و نمایندگان این اصل را فراموش نکنند که اگر امروز نظام برپاست، به خاطر وجود مقام معظم رهبری است.

امام جمعه رودهن از نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی خواست تا با توجه به تشکیل شورای راهبردی در رودهن، کارهای اصولی و زیربنایی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رودهن: طرح های زیربنایی برای رودهن در مجلس پیگیری شود

امام جمعه رودهن: طرح های زیربنایی برای رودهن در مجلس پیگیری شود