مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1395 ساعت 14:362016-06-12بين الملل

شهردار نوشهر خبر داد اجرای پیست ویژه دوچرخه سواری در ساحل کپورچال نوشهر


شهردار نوشهر از اجرای پیست ویژه دوچرخه سواری در ساحل کپورچال نوشهر خبر داد و گفت: آزادسازی سواحل همچنان ادامه دارد و تلاش می کنیم تا وسعت نوار ساحلی دریای نوشهر را برای استفاده عموم افزایش دهیم.

- فرهاد بنی شیخ اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با اشاره به آزادسازی بخشی از ساحل کپورچال که پیش از این توسط برخی افراد حقیقی و حقوقی تصرف شده بود، اظهار کرد: آزادسازی سواحل همچنان ادامه دارد و تلاش می کنیم تا وسعت نوار ساحلی دریای نوشهر را برای استفاده عموم افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات درباره آزادسازی سواحل در طول نوار ساحلی توسط دادستانی شهرستان نوشهر صورت گرفته است، افزود: برای سواحل آزادسازی شده برنامه های زیرساختی و تفریحی تعریف شده است که طرح های آن توسط کارشناسان مجرب شهرداری نوشهر بر اساس نیازمندی های هر یک از این سواحل مورد بررسی قرار می گیرد.

شهردار نوشهر تصریح کرد: کار مطالعاتی برای 2 هکتار از ساحل آزادسازی شده کپورچال نوشهر به منظور نیازسنجی ها و نوع زیرساخت های مورد نیاز انجام شده است و در آینده ای نزدیک نسبت به اجرایی شدن آن اقدام می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز ساحل کپورچال برای استفاده عموم قابل دسترسی است، اظهار کرد: یکی از طرح های ویژه ای که در این ساحل انجام می شود، ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار نوشهر خبر داد اجرای پیست ویژه دوچرخه سواری در ساحل کپورچال نوشهر

شهردار نوشهر خبر داد اجرای پیست ویژه دوچرخه سواری در ساحل کپورچال نوشهر