مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1395 ساعت 08:012016-06-14سياسي

مدیر شبکه جهانی ولایت: شبکه ولایت نقاب از چهره داعش برداشت


برنامه هایی که شبکه ولایت در ارتباط با جنایات گروه تروریستی داعش تولید کرد، موجب شد بسیاری افراد از پیوستن به این گروه منصرف شوند.

- آیت الله سید محمد حسینی قزوینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه شبکه ولایت تنها شبکه خصوصی است که در مرکز جهانی پوشش شبکه های جهانی و دیجیتالی آفکام ثبت شده است، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که علاوه بر زبان فارسی، عربی و هوسا به زودی به زبان فرانسوی و انگلیسی نیز تولید برنامه داشته باشیم.

وی از فعالیت 180 نیرو برای تهیه برنامه های شبکه ولایت و پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه برای اجاره شبکه های ماهواره ای بدون دریافت هیچ گونه کمک مالی از دولت خبر داد و عنوان کرد: مقدمات پخش برنامه به زبان فرانسوی فراهم شده و بعد از ماه رمضان پخش آن آغاز خواهد شد.

مدیر شبکه جهانی ولایت افزود: بر اساس تأکیدات فراوان آیت الله مکارم شیرازی بر تولید و پخش برنامه به زبان انگلیسی، تلاش می کنیم پس از تهیه آرشیو، پخش برنامه به زبان انگلیسی را ابتدا توسط ماهواره گلکسی 19 در آمریکا و کانادا تجربه کنیم و پس از مدتی با انتقال به تمام ماهواره هایی که در اختیار داریم آن را جهانی کنیم.

آیت الله حسینی قزوینی با اشاره به ارتباط مداوم عوامل این شبکه با شیخ زکزاکی تا پیش از دستگیری وی توسط دشمنان، گفت: تبلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر شبکه جهانی ولایت: شبکه ولایت نقاب از چهره داعش برداشت

مدیر شبکه جهانی ولایت: شبکه ولایت نقاب از چهره داعش برداشت