مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1395 ساعت 12:112016-06-14سياسي

ناکارآمدی دیپلماسی لبخند هر روز روشن تر می شود


عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: متاسفانه دیپلماسی منفعلانه و ضعیفی که دولت یازدهم از آن به عنوان دیپلماسی لبخند یاد می کند، - هر روز ناکارآمدی خود را روشن تر نشان می دهد.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید فائز مقبل، عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن ابراز تاسف از برداشت غیر قانونی اموال ایران توسط کانادا بیان کرد: بعد از برداشت 2 میلیارد دلاری از اموال ایران از سوی آمریکا، این بار این کشور کانادا است که با طرح ادعاهای واهی از سوی دادگاه انتاریو ایران را محکوم به پرداخت 13 میلیون دلار غرامت کرده است.

این فعال دانشجویی در مورد رویکرد دولت در مقابل رفتار متخاصم کشورهای غربی نسبت به ایران اظهار داشت: حال باید از دولت یازدهم پرسید که چرا ایران در خصوص نقش آمریکا در ترور مردم بی گناه ایران با حمایت مالی از منافقین در اوایل انقلاب، پس از آن هدف گیری هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران، ترور دانشمندان هسته ای و اکنون با کمک مالی به داعش،که عملا منطقه خاورمیانه را به ناآرامی کشانده است، سکوت کرده و حق ملت را از آمریکا و هم پیمانانش استیفا نمی کند ؟ عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی در پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمدی دیپلماسی لبخند هر روز روشن تر می شود

ناکارآمدی دیپلماسی لبخند هر روز روشن تر می شود