مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1395 ساعت 13:112016-06-14فرهنگي

به مدت 10 روز نمایشگاه صنایع دستی در ابهر برپا می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مدت 10 روز در ابهر خبر داد و گفت: در این نمایشگاه غرفه ‍ های مختلف صنایع دستی و عفاف و حجاب برپا می شود.

- حسن ناصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر به مناسبت ماه مبارک رمضان، در قالب جشنواره رمضان اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره رمضان از دو روز گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: این جشنواره در قالب برنامه های قرآنی شامل کارگاه تدبر در قرآن کریم، مراسم تفسیر قرآن کریم، جزءخوانی قرآن کریم و نمایشگاه مختلف قرآنی و فرهنگی اجرایی می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از جمله برنامه های اجرایی در جشنواره رمضان را برگزاری نمایشگاه صنایع دستی اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه از امروز آغاز به کار کرده و تا 31 خردادماه دایر خواهد بود.

ناصری با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی و غرفه حجاب و عفاف به صورت همزمان در شهرستان ابهر دایر خواهد شد، اضافه کرد: غرفه های کیف دست دوز چرمی، معرق منبت و سوخت نگاری، چوب، کاشی، شکسته، ویترای، روی شیشه، سفال، روبان دوزی، سرمه دوزی، شمع و مجسمه، پتینه دوزی و غرفه ویژه عفاف و حجاب از جمله غرفه هایی است که در این نمایشگاه دایر خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مدت 10 روز نمایشگاه صنایع دستی در ابهر برپا می شود

به مدت 10 روز نمایشگاه صنایع دستی در ابهر برپا می شود