مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1395 ساعت 03:562016-06-15بين الملل

هراس افسران اسراییلی از موشک های حزب الله/ اذعان به ضعف گنبد آهنین


شماری از افسران عالی رتبه رژیم صهیونیستی در سخنانی که بیانگر عمق ضعف و هراس آنها بود، در رابطه با جنگ احتمالی با حزب الله اذعان کردند که توان حزب الله طی سال های اخیر بسیار تقویت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه عرب48، یک افسر عالی رتبه رژیم صهیونیستی به مناسبت دهمین سال جنگ این رژیم با حزب الله در جنوب لبنان در سخنانی از عمق ترس و نگرانی نظامیان این رژیم در برابر جنگ احتمالی آتی با حزب الله لبنان پرده برداشت.

بر اساس این گزارش سرهنگ الران موراش فرمانده تیپ 769 ارتش رژیم صهیونیستی طی سخنانی در این باره اظهار داشت: جنگ آتی میان اسراییل و حزب الله بلاشک به وقوع خواهد پیوست.

وی در ادامه سخنان خود در این رابطه تصریح کرد: در صورت وقوع این جنگ، حزب الله قادر است روزانه 1200 موشک را به سمت اسراییل شلیک کند و من نسبت به این موضوع هشدار می دهم.

این در حالی است که حزب الله در جریان جنگ سال 2006 روزانه فقط 160 موشک به سمت ما شلیک می کرد.

بنابراین این جنگ تماما با جنگ قبل تفاوت دارد و ما به حمایت های مالی بیشتری نیاز داریم تا بدین صورت آسودگی خاطر پیدا کنیم.

در همین راستا فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی به نام اسحاق غرشون درباره مقابله سامانه گنبد آهنین در برابر موشک های حزب الله نیز گفت: سامانه گنبد آهنین تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس افسران اسراییلی از موشک های حزب الله/ اذعان به ضعف گنبد آهنین

هراس افسران اسراییلی از موشک های حزب الله/ اذعان به ضعف گنبد آهنین