مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1395 ساعت 22:312016-06-15سياسي

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس: کشور ما امروزه از فقر فرهنگی رنج می برد


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور را با فرهنگ باید ساخت، گفت: کشور ما امروزه از فقر فرهنگی رنج می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، علی وقف چی امشب در نشست هم اندیشی نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی با فعالان اقتصادی استان زنجان، اظهار کرد: اینکه فکر کنیم کشور را با پول می شود ساخت، یک اشتباه بسیار بزرگ است.

وی با تاکید بر اینکه کشور را با فرهنگ باید ساخت، اضافه کرد: کشور ما امروزه از فقر فرهنگی رنج می برد که باید به این نکته توجه کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا این مشکلات فرهنگی در جامعه وجود داشته و حل نشود، مشکلات کشور نیز حل نخواهد شد.

وقف چی با اشاره به بافت فرسوده زنجان، گفت: وجود بافت فرسوده با رطوبت 30 درصد در جنوب شهر زنجان و تهدیدات ناشی از این موضوع برای ساکنین و ابنیه تاریخی چون حسینه اعظم زنجان باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اینکه با سرمایه ایجاد اشتغال کرد هنر نیست، بلکه باید با حداقل هزینه ایجاد اشتغال کنیم که این موضوع نیز باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در حال حاضر 35 رودخانه طبیعی در استان زنجان وجود دارد که مهار نمی شوند و از آنها استفاده بهینه انجام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس: کشور ما امروزه از فقر فرهنگی رنج می برد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس: کشور ما امروزه از فقر فرهنگی رنج می برد