مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1395 ساعت 10:302016-06-16سياسي

نمایشگاه سی ام موزه سیار سعدآباد در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی


سی امین نمایشگاه موزه سیار سعدآباد از 30 خرداد تا 14 تیر از ساعت 8 تا 18 در گالری ابوافضل عالی در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی مجموعه سعدآباد، فهیمه نادری نژاد مسئول موزه سیار سعدآباد درباره این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با60 اثر همانند سازی شده در ابعاد مختلف و بخش های مختلفی همچون جاذبه های طبیعی سعدآباد "عکس و اسلاید"، تابلو های منتخب از استاد حسین بهزاد، موزه میرعماد استاد محمود فرشچیان، تابلو های منتخب موزه هنرهای زیبا شامل رنگ روغن قرن 19 و تابلویی از کمال الملک و یک تابلو از دوره صفوی، سفالینه های لعابدار مربوط به کاخ موزه ملت و .

به معرفی آثار موزه های مجموعه سعدآباد و جاذبه های طبیعی آن می پردازد.

وی افزود: این موزه که به عنوان اولین موزه سیار کشور در تابستان سال 85 افتتاح شد،آثار و ابنیه تاریخی سعدآباد را در قالب مولاژ و عکس در مدارس، دانشگاه ها، نمایشگاه های بین المللی و فرهنگسراها به نمایش می گذارد.

نادری نژاد گفت: موزه سیار تاکنون 5 نمایشگاه در خارج از کشور و 29 نمایشگاه داخلی داشته است که با استقبال فراوان بازدیدکنندگان رو به رو شده است.

طرح راه اندازی موزه های سیار از قرن نوزدهم به شکل جدی در کشورهای پیشرفته مطرح شد و اولین موزه سیار توسط بنیاد اسمیت سونیان در حومه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه سی ام موزه سیار سعدآباد در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

نمایشگاه سی ام موزه سیار سعدآباد در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی