مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1395 ساعت 09:552016-06-18بين الملل

از افطار ظریف با ژرمن ها تا هجوم بی سابقه ریزگردها


روزنامه های 29 خرداد سر خط خبرها را با ضیافت افطار وزیر خارجه آلمان به افتخار همتای ایرانی خود آغاز کردند و به طوفان های گرد و غبار در مناطق غربی و جنوبی کشور پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با همتای آلمانی خود در برلین تیتر نخست برخی از روزنامه های نخستین روز هفته بود.

روزنامه اطلاعات با تیتر "ضیافت افطار اشتان مایر به افتخار ظریف" به نقل از وزیر امور خارجه ایران نوشت: علاقه مند به همکاری با اروپا برای حل بحران خاورمیانه هستیم.

روزنامه ابتکار هم با انتشار تصویری از دو وزیر در حال قدم زنی تیتر "پیاده روی دو وزیر بر سنگ ریزه های برلین" را انتخاب کرد و بخش های از صحبت های وزرا را منعکس کرد.

ابتکار از جانب ظریف نوشت: ایران می تواند شریکی مهم در زمینه های تجاری، سیاسی و اقتصادی برای آلمان در منطقه باشد و از قول اشتان مایر آورد: اگر می خواهیم مذاکرات را تجدید کنیم، لازم است بحث های سیاسی و اقتصادی را گسترش دهیم.

عقب نشینی کاخ سفید قبل از سیاه شدن برجام از دیگر خبرهای داغ مطبوعات شنبه بود.

روزنامه جمهوری اسلامی با تیتر "هیچ رییس جمهوری آمریکا توان پاره کردن برجام را نخواهد داشت" به اظهارات بن رودس معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید پرداخته و از قول او آورده است: ساختار این توافق به نح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افطار ظریف با ژرمن ها تا هجوم بی سابقه ریزگردها

از افطار ظریف با ژرمن ها تا هجوم بی سابقه ریزگردها