مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1395 ساعت 10:212016-06-19اقتصادي

رییس سازمان بسیج سازندگی اردبیل: خرید کالاهای مشابه تولید اردبیل ممنوع شود


رییس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: در حمایت از تولید داخلی در استان اردبیل بهتر است مدیران و مسؤولان از خرید کالاهای مشابه تولید استان اردبیل از خارج از استان پرهیز کرده و ممنوعیتی در این زمینه اعمال شود.

- عظیم سرداری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در حمایت از تولید محصولات داخلی در سطح ملی واردات کالاهای خارجی و در استان اردبیل نیز خرید کالاهای مشابه تولید استانی باید ممنوع اعلام شده و هیچ ارگانی حق خرید چنین کالاهایی را نداشته باشد.

وی گفت: زمانی که ما در این استان از تولید آب معدنی گرفته تا انواع محصولات فرآوری شده در حوزه کشاورزی، باغی و پروتیینی را شاهد هستیم لزومی ندارد که ما بخواهیم خارج از استان چنین محصولاتی را تامین و عرضه کنیم.

سرداری ظرفیت عظیم تولید محصولات لبنی را به ویژه در بین جامعه عشایری و روستایی با تنوع تولید این محصولات یادآور شد و گفت: وقتی در این استان امکان تولید شیر و فرآورده های متنوع آن وجود دارد نیازی نیست که ما از شهرها و استان های همجوار بخواهیم محصولی را وارد کنیم هر چند که ممکن است برند و عنوان او شهرت ملی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج سازندگی اردبیل: خرید کالاهای مشابه تولید اردبیل ممنوع شود

رییس سازمان بسیج سازندگی اردبیل: خرید کالاهای مشابه تولید اردبیل ممنوع شود