مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1395 ساعت 11:252016-06-19اقتصادي

پرداخت وام 70 میلیونی نوسازی بافت فرسوده در تهران


مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران از آغاز پرداخت وام 70 میلیونی قرض الحسنه نوسازی بافت فرسوده با سود 2 درصد در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عبادالله فتح الهی در جمع خبرنگاران از آغاز پرداخت وام نوسازی 70 میلیونی خبر داد و گفت: پرداخت این وام آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران ادامه داد: این وام 50 میلیون تومان برای ساخت و 20 میلیون تومان ودیعه مسکن با سود 2 درصد است و به ازای هر واحد 70 متری با احراز ریزدانه های زیر 100 متر پرداخت می شود.

به گفته فتح الهی تا کنون 4 هزار نفر را برای دریافت وام به بانک معرفی کرده ایم.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران به نمای ساختمان ها در بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: به ازای نمای ساخت و ساز متناسب با نمای کمیته منطقه از 10 تا 20 میلیون تومان کمک بلاعوض داده می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: ستاد نوسازی و بازآفرینی مناطق شکل گرفته است، گفت: این کار با محوریت مدیریت محلات است و همه زیرساخت های فنی نوسازی را بر عهده دارد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: برای اولین بار در بودجه دولت 400میلیارد تومان از دیون دولت به شهرداری ها در حوزه نوسازی بافت فرسوده به تصویب رسیده که امیدواریم هر چه زودتر در اختیار نهادها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام 70 میلیونی نوسازی بافت فرسوده در تهران

پرداخت وام 70 میلیونی نوسازی بافت فرسوده در تهران