مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1395 ساعت 11:412016-06-19سياسي

با ارسال نامه ای مهمان ویژه نمایشگاه کتاب از ارشاد تشکر کرد


آژانس فدرال چاپ و ارتباطات جمعی روسیه با ارسال نامه ای به معاون فرهنگی ارشاد از همکاری ایران برای کمک و همکاری در سازماندهی شرکت فدراسیون روسیه در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان مهمان ویژه تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، در متن این نامه آمده است: بسیار خرسند هستیم که در طی این سفر به همراه جناب آقای م.

ا.

شویدکوی، نماینده ویژه رییس جمهور فدراسیون روسیه در حوزه همکاریهای فرهنگی در سطح بین الملل فرصت برگزاری جلسات و مذاکرات بسیار ارزشمند با حضرتعالی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر فرهادی، مشاور فرهنگی رییس جمهور، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران جناب آقای دکتر صالحی امیری، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر ابراهیمی ترکمان و نمایندگان دیگر جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد.

در طی جلسات مذکور طرفین به توافقات مهمی دست یافتند که به توسعه همکاریها در حوزه علوم انسانی بین دو کشور کمک شایانی خواهد نمود و در حال حاضر سازمان های علاقمند در روسیه در حال بررسی آنها هستند.

در چارچوب این جلسات طرفین آمادگی خود را برای سازماندهی پروژه تهیه جلد ویژه مهمترین مقالات دانشنامه مسیحیت ارتدکس به زبان فارسی و دانشنامه اسلامی به زبان روسی اعلام داشته و همچنین قرار شد که طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ارسال نامه ای مهمان ویژه نمایشگاه کتاب از ارشاد تشکر کرد

با ارسال نامه ای مهمان ویژه نمایشگاه کتاب از ارشاد تشکر کرد