مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1395 ساعت 13:552016-06-19حوادث

متهمی که طعمه های خود را از سایت های همسریابی پیدا می کرد


پلیس آگاهی با انتشار تصویر متهمی که طعمه های خود را در سایت همسریابی می یافت از همشهریان خواست متهم را شناسایی کنند.

- ؛ 25 فروردین امسال، خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 123 نیاوران به مأمورین اعلام کرد از طریق سایت همسریابی با فردی به نام "محمد .

م" آشنا شده است که این شخص با طرح پیشنهاد ازدواج ، اعتماد وی را جلب و پس از گذشت مدت کوتاهی اقدام به کلاهبرداری 250 میلیون تومانی از وی کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه یک تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی پیش، در سایت همسریابی با جوانی آشنا شدم که خودش را دارای مدرک دکتری در رشته معماری و همچنین فرزندخوانده یکی از جراحان مطرح کشور در زمینه مغز و اعصاب معرفی کرد ؛ پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ، این شخص به بنده پیشنهاد ازدواج داد و به این شیوه و شگرد اعتماد مرا جلب کرد و در ادامه ضمن فریب بنده مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال به بهانه های مختلف گرفت .

وی افزود: پس از گذشت مدتی ، درخواست بازپرداخت وجوهات پرداختی را کردم که محمد با تهدید مدعی شد که اقدام به تهیه فیلم از من کرده و در صورت ادامه پیگیری برای گرفتن پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهمی که طعمه های خود را از سایت های همسریابی پیدا می کرد

متهمی که طعمه های خود را از سایت های همسریابی پیدا می کرد