مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1395 ساعت 10:062016-06-21اجتماعي

در شب ولادت کریم آل طاها آرزوهای ایتام گرگانی خریدار بسیار داشت + تصاویر


جشن رمضان شهرستان گرگان در ولادت کریم آل طاها برگزار شد در حالی که آرزوهای ایتام خریدار بسیار داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از گرگان، دنیا چقدر می‎تواند بزرگ باشد و در عین حال هم می‎تواند بسیار کوچک باشد، مهم این است که شما از کدام دریچه به دنیا نگاه کرده باشید.

دنیا از نظر آن کودک یتیم قواره خودش را دارد، برای او که خوردن غذای گرم یک آرزوست، برای او که داشتن عروسک یک رویاست، برای او که لحظه‎ای آرامش در زندگی نداشته، آسوده خفتن بهترین نعمت است، دنیا برای او انقدر بزرگ شده که خواسته‎هایش شاید برای من و شما بسیار کوچک باشد.

درک این خواسته‎های ایتام زمانی برای‎تان قابل لمس خواهد شد که همنشین این افراد می‎شوید، شاید از نظر خیلی‎ها به دور باشد که فردی فرش خانه‎اش موکت نم کشیده‎ای باشد که بر روی زمینی خاکی پهن شده، شاید به فکرمان نرسد که کمی آن طرف‎تر مادری کاسه چه کنم به دست دارد برای اینکه شکم طفل یتیمش را چگونه سیر کند.

مادری که بر روی اجاقی خراب، به دنبال این است غذای گرم درست کند اما آتش به جانش می‎افتد و مانع کارش می‎شود، آه از نهادش بلند است.

شاید برایتان سخت باشد که ببیند فردی به دلیل بیماری همه زندگی خود را از دست داده و علاوه بر اینکه دیگر نان آور خانه نیست، برای هزینه‎های درمان خود نیز نیازمند دیگران اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شب ولادت کریم آل طاها آرزوهای ایتام گرگانی خریدار بسیار داشت + تصاویر

در شب ولادت کریم آل طاها آرزوهای ایتام گرگانی خریدار بسیار داشت + تصاویر