مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1395 ساعت 11:202016-06-22سياسي

معارفه استاندار جدید خوزستان


غلامرضا شریعتی از امروز به صورت رسمی سکان استانداری خوزستان را به دست گرفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، در آیین تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید خوزستان که صبح امروز در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد قائم مقام وزیر کشور گفت: این جلسه جهت تقدیر از زحمات دکتر مقتدایی و استقبال از دکتر شریعتی و به تعبیری دیگر نماینده عالی جمهوری اسلامی است و برای استاندار جدید که از امروز به صورت رسمی کار خود را در این استان آغاز می کند، آرزوی موفقیت می کنیم.

حسین علی امیری افزود: آقای مقتدایی از زمانی که به عنوان استاندار خوزستان منصوب شدند، انسانی پاکدست و پرتلاش بوده و هستند.

وی با بیان اینکه تعیین استاندار جدید با تصمیم وزیر کشور بوده است، ادامه داد: رییس جمهور، همواره در مسائلی که مطرح می شود، به نظر کارشناسان و وزرا عمل می کند و تصمیم به استعفا یا کناره گیری استاندار خوزستان را شخص وزیر کشور اتخاذ کرد.

قائم مقام وزیر کشور عنوان کرد: آنچه که برای ما مهم است، توسعه استان و کشور است و با توجه به شرایط منطقه ضروری بود معرفی استاندار با رعایت موارد مختلف انجام شود.

وی با بیان این که در دوره جدید استانداری باید سرمایه های اجتماعی استان مورد توجه قرار بگیرد، گفت: این امر سرمایه اجتماعی، پیوستگی، همبستگی و ارتقاء ملی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه استاندار جدید خوزستان

معارفه استاندار جدید خوزستان