مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 10:512016-06-25فرهنگي

اهدای بیش از 23هزار جلد کتاب به بیمارستان های کودک


جمع آوری بیش از 23هزار جلد کتاب اهدایی ناشران کتاب کودک و نوجوان حاصل کارزاری است که برای تجهیز کتاب خانه های بیمارستان های کودک برپا شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ این کارزار را یک سازمان مردم نهاد با عنوان گروه سلامت و هنر با همکاری کانون و در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی راه اندازی کرد تا حاصل این نیک اندیشی را صرف ساخت و تجهیز کتاب خانه بیمارستان های کودک کند.

در این میان و در جریان برگزاری ویژه برنامه مهر و نیایش از سوی کانون به مناسبت ماه مبارک - که طی روزهای 26 خرداد تا 4 تیر 1395 در تهران برگزار شد - غرفه ای به این گروه برای اجرای طرح دوباره می خوانم اختصاص یافت.

شبکه های اجتماعی هم با ایجاد هشتک #دوباره میخوانم به گسترش این ایده خیرخواهانه کمک کردند و نویسندگان و تصویرگران کتاب های کودک و نوجوان نیز با حضور در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون به امضا و اهدای کتاب های شان پرداختند.

بر همین اساس بهاره جهاندوست، مسوول غرفه گروه سلامت و هنر در این ویژه برنامه، در روز پایانی این رویداد فرهنگی مذهبی اعلام کرد که در مجموع تا پایان روز سوم تیر 18هزار و 32 جلد کتاب از سوی ناشران برای تجهیز کتاب خانه بیمارستانهای کودک اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 23هزار جلد کتاب به بیمارستان های کودک

اهدای بیش از 23هزار جلد کتاب به بیمارستان های کودک