مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 21:062016-06-25سياسي

بیمه معتادان بودجه کلانی را می طلبد/سازمان بیمه سلامت پای کار بیاید


معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بیمه معتادان بودجه کلانی را می طلبد و بودجه گذاشته شده پوشش کامل بیمه ای نیست بلکه پوشش حمایتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، پرویز افشار امشب در جلسه مشترک کمیته های چندگانه شورای مواد مخدر استان که در استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: همه به خوبی دریافتند جذب سرمایه گذار، ایجاد امنیت در استان و ایجاد فضایی جذاب و مطلوب برای افراد برون استانی منوط به ایجاد یک سری زیرساخت ها شامل کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

وی بابیان اینکه اعتیاد خرده جرائمی است که چهره یک منطقه را نازیبا می کند، افزود: کمیته مقابله باعرضه در استان کار خود را به خوبی انجام می دهد و آمار کشفیات، انهدام باندها نشان از این است که این امر به خوبی در استان و این کمیته انجام می شود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: در سایر ابعاد به خوبی توفیق پیدا نمی کنیم مگر اینکه مبارزه با عرضه خوبی داشته باشیم چراکه هر آنچه تبلیغات، کارهای پیشگیرانه، آموزش و مشاوره انجام شود اگر مواد مخدر وجود داشته باشد دیگر کارهای ما بی نتیجه است.

وی با بیان اینکه برای مقابله، قانون قاطعانه بازوی مستحکمی است و اجرای بهینه آن نیازمند پای کار بودن مسئولان این امر است، بیان کرد: مهم ترین عامل جرائم و ادامه قاچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه معتادان بودجه کلانی را می طلبد/سازمان بیمه سلامت پای کار بیاید

بیمه معتادان بودجه کلانی را می طلبد/سازمان بیمه سلامت پای کار بیاید