مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1395 ساعت 07:552016-06-27اقتصادي

خرید و فروش چند صد میلیونی پاتوق معتادان


یک استاد دانشگاه و آسیب شناس اجتماعی با اشاره به خرید و فروش پاتوق معتادان، گفت: در این پاتوق ها روزانه 8 تا 10 میلیون تومان مواد مخدر فروخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، دکتر مجید ابهری افزود: معتادان بی خانمان در بعضی از نقاط شهر برای خود مناطقی را انتخاب کرده اند که به پاتوق مشهور است و هر کدام از این مکان ها صاحب و گردانندگانی دارد و معمولا پاتوق به نام صاحبش شناخته می شود.

وی گفت: با شناسایی اینگونه مراکز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و هجوم به آنها، معتادان نقاط دیگری را انتخاب کرده و بعد از احساس امنیت دوباره به پاتوق خود برمی گردند.

پاتوق های معروف تهران عبارتند از پاتوق های پاشا و عبدی در بزرگراه چمران، محمدشاه در ولنجک، اسلام آباد در نیایش، حسین لره در پل مدیریت، عبدالله ژیگول در یادگار امام (ره) و.

این آسیب شناس افزود: با توجه به پاکسازی محله هرندی و فرحزاد و جمع آوری معتادان از این دو ناحیه توسط نیروی انتظامی و نگهداری آنها توسط شهرداری، باید سایر نهادها نیز در این جهاد ملی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه معمولا پاتوق ها به قیمت 250 تا 300 میلیون تومان خرید و فروش می شود، تاکیدکرد: به طور متوسط روزانه 8 تا 10 میلیون تومان فروش مواد مخدر در این مکانها انجام می شود و البته بعضی از پاتوق ها اختصاص به فروش مواد مخدر مشخصی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش چند صد میلیونی پاتوق معتادان

خرید و فروش چند صد میلیونی پاتوق معتادان