مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1395 ساعت 14:162016-06-29سياسي

امام جمعه عنبرآباد: روز قدس روز اقتدار مسلمانان است


آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام خمینی(ره) روز قدس نامگذاری شد تا مانور اقتدار مسلمانان سراسر جهان برای حمایت از مظلومان برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از عنبرآباد، حجت الاسلام رضا سالاری ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امسال مراسم راهپیمایی روز قدس در عنبرآباد از مسجد جامع تا مسجد امام حسین(ع) بازار برگزار می شود.

امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: وضعیت فلسطین اشغالی که به دست رژیم صهیونیستی غاصب سال ها است مورد تجاوز و اشغال قرار گرفته نیازمند یک حرکت جهانی توسط مسلمین در راستای فریادرسی به این مردم مظلوم است.

وی بیان داشت: تاکید امام خمینی(ره) همواره بر اتحاد و انسجام مسلمانان در سراسر جهان بود تا با وحدت بتوانند دشمنان مسلمانان را همیشه شکست بدهند.

امام جمعه عنبرآباد اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام خمینی(ره) روز قدس نامگذاری شد تا مانور اقتدار مسلمانان سراسر جهان برای حمایت از مظلومان برگزار شود.

سالاری گفت: امسال باید مردم عنبرآباد نسبت به سال های دیگر حضور پرشورتری در راهپیمایی روز قدس داشته باشند تا دشمنان بدانند ما همواره از مردم فلسطین دفاع می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه عنبرآباد: روز قدس روز اقتدار مسلمانان است

امام جمعه عنبرآباد: روز قدس روز اقتدار مسلمانان است