مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 09:362016-07-01دانش

اهدای مدال طلای مخترع ایرانی به شهدای مدافع حرم


دارنده مدال طلای برترین مخترع جهان در سال 2013 میلادی ، یکی از مدال های طلای خود را به شهدای مدافع حرم اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یوسف رفیعی بیرامی که تاکنون دستکم 20 مدال طلای جهانی به خاطر اختراعات مختلف دریافت کرده ، آخرین مدال طلایش را که در نخستین جشنواره تخصصی مخترعان کشور به نام سراج اردیبهشت ماه امسال در میانه کسب کرده بود ، شامگاه پنجشنبه در مراسمی در بنیاد علمی دانش پژوهان نوشهر به شهدای مدافع حرم اهدا کرد.

این مخترع 28 ساله با بیش از 30 اختراع در زمینه تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه رگ گیر رباتیک، دستگاه ترک اعتیاد به موادمخدر، سیگار و مشروبات الکلی، دستگاه مدیریت بارداری ، تاکنون مدال های طلا از کشورهای آمریکا ، آلمان ، لهستان ، چین ، کره جنوبی ، تایلند ، کرواسی ، رومانی ، تایوان و کشورهای دیگر کسب کرد.

وی که دارای سه دکترای افتخاری است ، در آیین اهدای مدال طلای خود گفت : امروز امنیتی که در کشور حاکم است و در سایه آن می توان به راحتی زندگی کرد و به تحقیق و پژوهش پرداخت ، مدیون ایثارگری شهدا مدافع حرم است که در سوریه با دشمنان اسلام می جنگند.

عضو بنیاد علمی دانش پژوهان افزود : تمامی دستاوردهای بعد از انقلاب مرهون خون شهداست و این حداقل کاری است که می توانم برای خانواده های شهدای مدافع حرم انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای مدال طلای مخترع ایرانی به شهدای مدافع حرم

اهدای مدال طلای مخترع ایرانی به شهدای مدافع حرم