مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 16:552016-07-01اقتصادي

گلپایگان؛ قطب صنعتی تولید قطعات آینده گروه خودروسازی سایپا


رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از شرکت های زیرمجموعه سایپا در گلپایگان گفت: نکات مثبت و ارزنده ای در این شرکت های قطعه سازی وجود دارد و آینده سایپا بسیار روشن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"؛ منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از شرکت های بهران موتور، سایپا پلوس، صنعت پژوهان کیا در گلپایگان با تاکید بر حمایت وزارتخانه از صنعت قطعه سازی و خودروسازی گفت: راه برون رفت صنعت خودرو از مشکلات در شرایط فعلی مشارکت، توسعه و تقویت قطعه سازان است.

در صحنه های بین المللی مشارکت کمی وجود دارد و باید زمینه خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریانمان را تقویت کنیم و به کیفیت محصولات توجه بیشتری داشته باشیم و همچنین محصولات را با قیمت منطقی ارائه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سیاست گذاری های وزارت صنعت، معدن و تجارت در صنعت خودرو افزود: این سیاست هایی است که در صنعت خودرو از طرف وزارت خانه دنبال می شود، از نکات کلیدی که از راهکارهای پیشنهادی وزارتخانه نیز است و باعث توسعه و جهش صنعت خودرو می شود، مشارکت در سطح بین المللی است که در این زمینه شاهد موفقیت هایی نیز بوده ایم و در آینده نیز شاهد حضور خودروسازان موفق در عرصه جهانی با همکاری و مشارکت خودروسازان ایرانی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلپایگان؛ قطب صنعتی تولید قطعات آینده گروه خودروسازی سایپا

گلپایگان؛ قطب صنعتی تولید قطعات آینده گروه خودروسازی سایپا